Розширено і осучаснено портфоліо продуктів ТМ OTTO farbe

2015-08-05 //назад
Впродовж кількох років компанія «Снєжка-Україна» пропонує українським споживачам продукти ТМ OTTO farbe, які вже зуміли завоювати їх прихильність

Розширено і осучаснено портфоліо продуктів ТМ OTTO farbe

Команда підприємства «Снєжка-Україна» продовжує працювати над вдосконаленням портфоліо ТМ OTTO farbe. Зокрема, вирішено дещо осучаснити дизайн упаковок, проте візуальний стиль марки залишився без суттєвих змін, тому для споживачів тара виробів є і надалі впізнаваною. Привабливішими упаковки виробів стали завдяки тому, що оновлені і підібрані  кольори для головної назви, основних властивостей, що відображені у піктограмах, відтак кожний вид продукту має індивідуальну барву. Така візуальна ідентифікація для окремих видів виробів сприятиме кращому сприйняттю продукції її споживачами, а також оновлений дизайн упаковок допомагатиме покупцям розрізняти продукти між собою.

Зважаючи на потреби і очікування українських покупців, компанія «Снєжка-Україна» вирішила також розширити асортиментну лінійку ТМ OTTO farbe і вивела на ринок нові вироби, зокрема, ЛАТЕКСНУ ФАРБУ для інтер’єрів, АКРИЛОВУ ФАРБУ для інтер’єрів  та ФАСАДНУ ФАРБУ для зовнішніх робіт.

Таким чином урізноманітнення продуктової лінійки ТМ OTTO farbe розширює для споживачів можливості щодо вибору доступних продуктів для оновлення і ремонту інтер'єрів. Варто зауважити, що використання продуктів від однієї торговельної марки, які  розроблені на базі однієї основи і технології,  є сумісними один з одним, а це, в свою чергу, сприяє якісним ремонтним роботам, а правильне застосування продукції, відповідно до рекомендацій виробника дасть бажаний ефект і відмінний результат.